Uw Vereniging van Eigenaars goed verzorgd de toekomst in!

Goed VvE beheer is van groot belang voor een Vereniging van Eigenaren (VvE). Dit stelt u in staat om goed onderhoud te plannen en voorkomt grote financiële problemen voor de toekomst, beperkt de aansprakelijkheid voor de eigenaren en het bestuur. Daarnaast verhoogt goed VvE beheer de waarde van het appartement en komt het woongenot ten goede. Misschien net zo belangrijk het verhoogt de verkoopsnelheid van uw appartement. Zeker niet onbelangrijk in een woningmarkt waarin u en/of het appartement of bedrijfsverzamelgebouw zich onderscheiden moet.


Wat betekent Servus VVE en Vastgoedbeheer voor u?

Wij zien het financieel, administratief, secretarieel en technisch VvE beheer als onze kernactiviteit die wij zeer professioneel invullen. Wij begeleiden VvE's van de oprichting tot en met het besturen en het beheren van de vereniging. Onze uitgebreide kennis, ervaring en de persoonlijke aandacht geven u de meerwaarde die u van een professioneel VvE beheerder mag verwachten. Onze transparante manier van werken geeft u dagelijks inzicht in de administratie van uw VvE. Hierbij maken wij ondersteunend gebruik van het VvE automatiseringsprogramma Twinq. Om onze dienstverlening te complementeren maken wij gebruik van specialistische dienstverleners voor bijvoorbeeld het opstellen van een meerjarenonderhoudsplan of het taxeren van de herbouwwaarde van het gebouw of complex. Zo heeft u een volledig pakket aan VvE beheer in één hand uitbesteed.

 

Wat zijn de voordelen voor uw VvE door onze werkwijze?

  • Periodiek overleg met het bestuur
  • Één vast aanspreekpunt voor de eigenaren en het bestuur
  • Servus VVE en Vastgoedbeheer stelt het woongenot van de eigenaren op plaats 1
  • Door onze efficiënte manier van werken, bieden wij concurrerende tarieven voor het gehele VvE beheer

Werken bij Servus VVE en Vastgoedbeheer?

Ben je op zoek naar een nieuwe en uitdagende baan, ben je ervaren in het beheren VvE's houdt dan onze site in de gaten. Servus VVE en Vastgoedbeheer verzorgt met een groeiend team van enthousiaste medewerkers het financiële-, administratieve- en technisch beheer van appartementencomplexen en bedrijfsverzamelgebouwen. Afspraak = afspraak, open en eerlijk communiceren en staan voor je werk. Dat is de kwaliteit die wij uitstralen en verder willen uitstralen naar onze bestaande en nieuwe VvE klanten. Wij hebben een open en toegankelijke cultuur en zeker geen 9 tot 5 mentaliteit. Dit is de basis van onze werkzaamheden.

Onze vacatures:

Assistent VvE Beheerder (fulltime)

Houd je van organiseren, plannen en van dynamiek? Ben je zelfstandig, flexibel, proactief en communicatief sterk? Dan kan jij voor ons aanspreekpunt en relatiebeheerder worden voor onze Verenigingen van Eigenaars. Wij bieden een uitdagende functie binnen een stimulerende werkomgeving in een jonge dynamische organisatie.

Functiebeschrijving:

Je bent samen met je directe collega’s verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze opdrachtgevers: de Verenigingen van Eigenaars (VvE). In deze veelzijdige functie ben jij het aanspreekpunt voor de besturen en eigenaren.

Je taken bestaan uit:

• Plannen en voorbereiden van vergaderingen;
• Uitvoeren en/of opvolgen van actiepunten, voorkomend uit de vergaderingen;
• Voorbereiden en (coördineren) van planmatig onderhoud en opvolgen/ monitoren van klachten, storingen en
   schade afhandeling;
• Informeren van leden over lopende en uitgevoerde zaken;
• Continue meedenken over (proces)verbeteringen binnen de organisatie.

Wie ben jij?

Jij hebt een goede motivatie, een flexibele instelling en grote betrokkenheid bij je werk. Je bent collegiaal, accuraat en proactief. Je wordt blij van een afwisselend takenpakket en van het behalen van concrete resultaten. Je bent administratief goed onderlegd en hebt bij voorkeur kennis van boekhouden. Je bent correct en vriendelijk en komt altijd je afspraken na. Wij zijn service- en relatiegericht, betrouwbaar, specialistisch, samenwerkend en ondernemend. Wij verwachten van jouw dezelfde instelling.
Wij vragen een minimaal een MBO+ opleiding, bij voorkeur in een administratieve en/of boekhoudkundige richting. Verder ben je goed thuis in gangbare softwarepakketten. Kennis van vastgoedbeheer is een pré.

Wat bieden wij jou?

Een veelzijdige, zelfstandige functie binnen een energiek en hecht team. Uitzicht op een vast dienstverband en een marktconform salaris.

Wie zijn wij?

Wij begeleiden VvE's van de oprichting tot en met het besturen en het beheren van de vereniging. Onze uitgebreide kennis, ervaring en de persoonlijke aandacht geven de meerwaarde die men van een professioneel VvE beheerder mag verwachten. Wij zien het financieel, administratief, secretarieel en technisch VvE beheer als onze kernactiviteit die wij zeer professioneel invullen.


Interesse?

Herken jij je in het bovenstaande profiel, dan komen wij heel graag met jou in contact! Wij nodigen je uit om zo snel mogelijk per mail je interesse kenbaar te maken door een motivatiebrief met cv, ter attentie van Joyce van der Giesen, joyce@servusbeheer.nl te sturen.

Servus VVE en Vastgoedbeheer maakt het u gemakkelijk, wij hebben een aantal veel voorkomende (aanvraag)formulieren voor u online gezet. U kunt ze ophalen en hierna invullen en uitprinten. Door ze aan ons te mailen op info@servusbeheer.nl worden de ontvangen formulieren direct in behandeling genomen. U ontvangt van ons een bevestiging hiervan.

pdf Al onze formulieren zijn in PDF Formaat. Deze kunt u openen met Adobe Acrobat Reader.
Een gratis versie hiervan vindt u hier.

De partners van Servus VVE en Vastgoedbeheer:

Servus VVE en Vastgoedbeheer werkt voor derden, partners en/of samenwerkingsverbanden.

We werken samen met:

 

 

Boer Makelaardij.jpg